FAQ

Należy niezwłocznie pisemnie poinformować o tym dział obsługi klientów naszego sklepu internetowego za pośrednictwem środków łączności wskazanych w dziale „Kontakty”. Nie ponosimy odpowiedzialności za działania osób trzecich wykonane po wykorzystaniu Państwa danych do logowania.

Należy wybrać towar, wcisnąć klawisz „Do koszyka”. Po włożeniu do koszyka wszystkich wybranych towarów w prawym górnym kącie należy wcisnąć ikonkę koszyka lub kwotę, można usunąć niepotrzebne towary (X) lub:

Wcisnąć „Koszyk towarów” i obejrzeć koszyk, zmieniać ilości towarów (wpisując ilość i wciskając przycisk „Aktualizować”, usunąć towar (X), skorzystać z kodu rabatowego, wrócić do sklepu lub opłacić zakupy.

Wcisnąć „Opłacić” i od razu przejść do opłacania.

Jeżeli są Państwo nowym niezalogowanym nabywcą, w nowo otwartym okienku należy wybrać, czy chcą Państwo się zarejestrować i założyć konto, czy kupić bez rejestracji.

Rejestrując się w okienkach informacyjnych należy wpisać swoje dane niezbędne do nabycia wybranych towarów, opłacenia ich i dostawy, a także stworzone hasło. Po założeniu konta, w przyszłości, będą mogli Państwo szybciej robić zakupy, zobaczyć stan zamówienia i obserwować historię swych zamówień. Jeżeli nie chcą się Państwo rejestrować,<

Gdy kupują Państwo przez Internet i płacą za towary przelewem, kartą płatniczą lub gotówką za pośrednictwem „Przelewy24“, lub kupują Państwo przez Internet i płacą przelewem za pośrednictwem „PayPal“, zamówienie jest przekazywane do dalszej realizacji od tego momentu, gdy pieniądze zostają zaliczone na naszym koncie „Przelewy24“ lub „PayPal“.

Gdy kupują Państwo przez Internet i płacą gotówką lub kartą płatniczą kurierowi, który dostarcza towary, uważa się, że umowa podlega wykonaniu od momentu, gdy potwierdzają Państwo swoje zamówienie w sklepie internetowym.

Tak. Składając zamówienie na wskazany e-mail otrzymają Państwo automatyczne wygenerowane potwierdzenie, że zamówienie w naszym sklepie internetowym zostało przyjęte.

Czasami potrzebujemy się z Państwem skontaktować aby domówić szczegóły zamówienia. Kurier także potrzebuje się z Państwem skontaktować i uzgodnić odpowiedni czas dostawy, gdyż dostarczamy przesyłki osobiście do rąk odbiorcy.

Korzystając z pośrednika płatniczego „Przelewy24“:

korzystając ze systemu bankowości elektronicznej swego banku lub systemu płatniczego „Przelewy24“;

poprzez pośrednika płatniczego „PayPal“ kupując towary przez Internet; w celu otworzenia konta „PayPal” niezbędna jest karta debetowa lub kredytowa i adres poczty elektronicznej; rejestracja odbywa się zgodnie z trybem ustalonym przez „PayPal”.

gotówką lub kartą płatniczą podczas dostarczenia/odbioru towarów.

Opłata za dostawę na terenie Polski jest uzależniona od wyboru rodzaju kuriera - szczegóły są w Menu dolnym zakładce Dostawa. Zamawiając na kwotę większą niż 199,0 pln, dostawa będzie bezpłatna.

Obecnie towary dostarczamy na terenie Polski. W razie wysyłki poza Polskę prosimy o kontakt na email: kontakt@apteczka-madrali.pl w celu uzgodnienia indywidualnych kosztów dostawy.

Zamówione towary dostarczamy pod wskazany adres w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania płatności, chyba, że w sklepie internetowym wskazano inny termin dostawy. W każdym wypadku towary dostarczymy nie później niż w ciągu 30 dni.

Termin dostawy towarów jest liczony od kolejnego dnia roboczego po dniu otrzymania kwoty za towary na nasze konto. Terminy nie mają też zastosowania w tych wypadkach, gdy w magazynie nie ma niezbędnych towarów, a Państwo zostają zawiadomieni o braku zamówionych towarów.

Przesyłkę osobiście Państwu dostarczy kurier wybrany w trakcie dokonywania zamówienia.

W CIĄGU JAKIEGO CZASU MUSZĘ ODEBRAĆ SWOJE TOWARY, JEŻELI WYBRAŁEM SPOSÓB OPŁATY W GOTÓWCE LUB KARTĄ PŁATNICZĄ PODCZAS ODBIORU TOWARÓW?

Po 21 dniach kalendarzowych od terminu odbiory towarów. W przeciwnym razie zamówienie zostaje anulowane i towary wracają do naszego sklepu. W takim wypadku mamy prawo prosić Państwa wyrównać nasze straty tj. zapłacić za dostawę towarów, jeżeli taka opłata była zastosowana.

Po 21 dniach od terminu opłaty. Jeżeli nie odebrali Państwo towarów, gdyż nie udało się nam z Państwem skontaktować w ciągu wskazanego okresu, zamówienie zostaje anulowane i towary wrażają do naszego sklepu. W ciągu 14 dni zwrócimy zapłacone za towary pieniądze po odliczeniu opłat bankowych, które zapłaciliśmy za wykonanie przelewu bankowego oraz opłaty za dostawę towarów, jeżeli taka opłata była zastosowana.

Towary są dostarczane osobiście Państwu, chyba, że w czasie składania zamówienia wskazano, że towary może odebrać także inna osoba. Jeżeli nie mogą Państwo osobiście odebrać towarów i nie wskazano osoby, która może je odebrać, a towary są dostarczone na adres wskazany przez Państwa, nie mają Państwo prawa składać pretensji dotyczących towarów dostarczonych niewłaściwej osobie.

Muszą Państwo w obecności kuriera wskazać uwagi lub sporządzić oddzielny protokół dotyczący tych naruszeń. Jeżeli nie sprawdzą Państwo opakowania, kompletacji (asortymentu) dostarczonych towarów, ilości i/lub w dokumencie dostawy kuriera nie wskaże tych wad, przesyłka jest uważana za dostarczoną właściwie i bez uszkodzeń.

Drodzy klienci,Prosimy Was o przemyślane zakupy.Produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane ze sklepu internetowego apteczka-madrali.pl nie podlegają zwrotowi. Nie dotyczy to produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych zwracanych z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania, które mogą zostać zwrócone Aptece na zasadach opisanych w §11 Regulaminu Sklepu apteczka-mądrali.pl.W przypadku towarów innych niż wskazane w powyżej, Kupujący może w terminie 14 (czternastu) dni od dn

Artykuły spożywcze właściwej jakości nie są wymieniane i nie są zwracane. 

Za pośrednictwem kuriera (przyjazd kuriera, odbiór przesyłki na wskazany przez Nabywcę adres i dostawa do Sprzedawcy na koszt Nabywcy) lub na poczcie (Nabywca samodzielnie w wybranym oddziale poczty wykonuje zwrot Towarów na własny rachunek).

W takim wypadku nie zwracamy opłaconych przez Państwo kosztów dostawy, także będą musieli opłacić Państwo wszystkie koszty dostawy towarów związane ze zwrotem i/lub wymianą jakościowych towarów.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z wymaganiami ustalonymi w ustawie o ochronie prawnej danych osobowych RODO obowiązujących na terenie Polski, aktów prawnych regulujących przetwarzanie i ochronę takich danych, wymaganiami naszej polityki prywatności (norameda.compl). W Polsce używany jest skrót RODO od Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso

Przetwarzając i przechowując Państwa dane osobowe realizujemy środki ochrony organizacyjnej i technicznej danych, które zapewniają ochronę danych osobowych przed przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, zmianą, ujawnieniem, także przed jakimkolwiek innym bezprawnym przetwarzaniem (www.norameda.compl)

Not found
0
x
Porównanie produktów
Porównaj teraz